9/6 2011 Leia ska åka hem :´(


Jossan är min men jag tar hand om Leia i två veckor.


Heeej!!<3

Idag ska jag på stan med Bea och Moa <3<3. Jag ska åka till korsvägen med Moa och möta en nyklippt Bea. Sedan bär det av!

Leia ska åka hem igen nu. Det har redan gått två veckor! (Leia är en kanin.Dvärgvädur, 2år). Som tur är har jag Josanna<3 (Min underbara svarta dvärgvädur som jag haft i 7år)

Det har varit kul att ha Leia men det ska samtidigt bli ganska skönt att slippa henne. Hon och Jossan slogs hela tiden så det var ju lite svårt att ha dem ute. Dessutom sprang Leia runt och märkte revir (kissade) så vi kunde bara ha henne ute i köket. Men hon hann skvätta lite här och var och då ville ju Jossan märka över det så då kissade hon också ute (som hon aldrig gör)...

Leia var ju ganska ung så hon var rätt så hyper och behövde ganska mycket motion. Det blev ju ganska jobbigt och tog mycket tid med kaninerna men det var jättekul ändå.

Jag hade Leia i uteburen en dag och sedan hade vi ett stort hål i gräsmattan.... Mamma blev inte så glad kan jag säga.

Jag älskar alla djur och att ta hand om och träna så nu har Leia slutat att bita på gallret (som hon höll på med hela tiden) och så är hon mycket lättare att gå ut med. Jag hoppas att jag kommer att få passa henne igen.

Tack Andrea med familj för att jag fick ta hand om er kanin i två veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0