TV, TV och åter igen TV

Hejsan!!

Idag har jag bara sett på TV. Jag gick upp vid halv tio eller så och gav mina fiskar ett saltbad. Jag tror att en av dem var sjuk och saltbad dödar bacillerna. Men den sjuka guppyn dog. Den hette Ceff (uttakas Keff) och var den snyggaste guppyhanen.

Jag och Moa döpte alla guppies igår. Umna, Sturana, Måna, George, Leo, Madicken, Rudolf och resten har lag glömt. Om det nu var några fler...

Jaja. Efter det såg jag på TV och åt krulligspagetti som vi kallar det. (nudlar). Och sedan när jag kom upp igen så var klockan redan 4. Så jag gick ut lite med Jossan men kom snabbt in igen för det var så kallt.

Idag har jag sytt två barbieklänningar. Jag hade ingenting att göra och då kan man ju alltid sy lite. En ljusblå och en grön- och rosarandig. Men nu ska jag sova. Jag är faktiskt trött trots att jag inte har gjort något annat än att se på TV.

GONATT!!!
/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0