Tjenare igen efter det korta avbrottet!

Hej!

Jag har inte skrivit på ett tag. Det har blivit så sent varje kväll. Nu bor jag hos mamma.

Idag var Moa här. vi bakade...saker. vi gjorde en sockerkakssmet och delade den på två. Sedan tog vi varsin del och gjorde delen annorlunda. jag vet inte riktigt vems som blev godast.Mormor och morfar var också här idag. Men bara en liten stund.

Josannas ögon verkar inte bli bättre. De slutar inte rinna. Men jag ska inte sluta att spruta salva för det. Det kanske börjar verka på riktigt senare eller något. Jag vet inte. Jag hoppas att det blir bra eller i alla fall bättre snart.

Jag har hittat jätte skumma spår på våran altan. Det ser ut som om en liten snigel har HOPPAT omkring i massa konstiga mönster. Skumt. Eller som om en mus har sprungit runt med skor med slem på. Ännu mer skumt.jag MÅSTE komma på vad det kan vara!

Idag blir det inte jättelångt. Jag ska nog gå och lägga mig nu. Gonatt!!

/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0