GUUUD!! DX

ÅÅÅÅååååå!
Jag hade skrivit hur mycket som helst om hela denna dagen och nu försvann allt!!!
Jag klickade på spara och publicera och så bara kom jag till startsidan.
OCH NU ÄR ALLT BORTA!!!
jag skriver allt kortfattat. Väldigt kortfattat.

Jag vaknade och såg en film och åt en billys pizza. Sedan gick jag hem till mamma och matade kaninerna. efter det gick jag till Maxi och köpte 5kg kaninmat. Och så blev jag irriterad över att en tant tog en spork för att ta en kiwi och sen tänkte hon slänga den. sen mötte vi mamma på chalmers och följde henne hem men först köpte vi glass och då blev mamma jättearg på mig för att jag inte valde en sorbet som hon kunde äta fastän hon hade köpt egen sorbet på burk. Sedan åkte jag och pappa till biltema och hem igem och sen till Maxi och köpte salva till Jossans ögon och sen hem till farmor. När vi kom hem hade Leia blivit hämtad och jag hade fått en liten fin skrivbok och ett kuvert som jag inte vet vad det innehåller för att jag inte hann öppna det. Och nu är jag hemma och ska ha fredagsmys.

Hängde ni med? Tror inte det, men jag orkar inte skriva om allt jag skrev för det var huuuur jävla mycket som hälst!!! ÅÅåååååå! Jävla pissdatorsak!!

Jaja. Gjort är gjort och det finns inget jag kan göra åt det...:(

Hejdå //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0